Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Miejska Kościerzyna
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - URZĄD MIASTA KOŚCIERZYNA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - Rejestr zmian, rejestr 582, menu 9, artykuł 582 - BIP - Gmina Miejska Kościerzyna”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności '01. Wniosek o zezwolenie na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej'

ZAJĘCIA PASA DROGOWEGO NA CELE ZWIĄZANE Z PROWADZENIEM ROBÓT ORAZ ZAJĘCIA PASA DROGOWEGO NA CELE ZWIĄZANE Z UMIESZCZENIEM W PASIE DROGOWYM URZĄDZEŃ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ

 Pobierz pdf:

 Pobierz doc:

 

ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO NA CELE ZWIĄZANE Z UMIESZCZENIEM W PASIE DROGOWYM OBIEKTÓW BUDOWLANYCH LUB REKLAM ORAZ ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO NA PRAWACH WYŁĄCZNOŚCI

 Pobierz pdf:

 Pobierz doc:

 

Podstawa prawna:

Art. 20 pkt. 8, art. 40 ust. 1-4, 11, 13 i 16, art. 40d  ustawy z dnia 21.03.1985 r.
o drogach publicznych, rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 01 czerwca 2004r. w sprawie określenia warunków udzielenia zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2015 r. zmieniajace rozporzadzenie w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i uchwały Nr XLIII/346/13 Rady Miasta Kościerzyna z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie określenia wysokości opłat za zajęcie pasa drogowego dróg, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kościerzyna

Wymagane dokumenty:

  1. Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500 z zaznaczeniem granic i podaniem wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego, a w przypadku umieszczenia reklamy – z podaniem jej wymiarów.
  2. Zatwierdzony projekt organizacji ruchu (jeżeli zajęcie pasa drogowego wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych).
  3. Harmonogram zajęcia pasa drogowego (w przypadku etapowego prowadzenia robót).
  4. W przypadku zajęcia pasa drogowego w celu prowadzenia robót do wniosku należy dołączyć dodatkowo:
  • ogólny plan orientacyjny w skali 1:10.000 lub 1:25.000 z zaznaczeniem zajmowanego odcinka pasa drogowego oraz informację o sposobie zabezpieczenia robót, jeżeli nie jest wymagany projekt organizacji ruchu,
  • oświadczenie o: posiadaniu ważnego pozwolenia na budowę obiektu umieszczonego w pasie drogowym lub zgłoszeniu budowy lub prowadzonych robót właściwemu organowi administracji architektoniczno-budowlanej, lub zamiarze budowy przyłączy elektroenergetychnych, wodociagowych, kanalizacyjnych, gazowych, cieplanych i telekomunikacyjnych, dla których sporządzono plan sytuacyjny na kopii aktualnej mapy zasadniczej lub mapy jednostkowej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjno i kartograficznego.

 

Opłaty:

Za umieszczenie urządzenia infrastruktury technicznej nie związanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego pobiera się opłaty zgodnie z Uchwałą Nr XLIII/346/13 Rady Miasta Kościerzyna z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie określenia wysokości opłat za zajęcie pasa drogowego dróg, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kościerzyna.

Metryka

data wytworzenia
2020-03-27
data udostępnienia
2020-03-27
sporządzone przez
Recław Krzysztof
opublikowane przez
Recław Krzysztof
data wykonania
2020-03-27
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.