Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Miejska Kościerzyna
Menu góra
Strona startowa Gmina Miejska Kościerzyna Urząd Miasta Kościerzyna Komórki organizacyjne Straż Miejska Procedury i wnioski do pobrania
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Wniosek w sprawie zawiadomienia o organizowaniu imprezy artystycznej i rozrywkowej - Procedury i wnioski do pobrania, menu 117, artykuł 124 - BIP - Gmina Miejska Kościerzyna”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Procedury i wnioski do pobrania

Wniosek w sprawie zawiadomienia o organizowaniu imprezy artystycznej i rozrywkowej

KARTA INFORMACYJNA
URZĘDU MIASTA W KOŚCIERZYNIE

Wniosku w sprawie zawiadomienia o organizowaniu imprezy

artystycznej i rozrywkowej

/SM III/

 

I. PODSTAWA PRAWNA

art. 34 Ustawy z dnia 25 października 1991r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t. jedn. Dz.U. z 2018 r., poz. 1983 z późn. zm

II. WYMAGANE DOKUMENTY – ZAŁĄCZNIKI

1. Zawiadomienie, które powinno zawierać:

- imię, nazwisko lub nazwę podmiotu organizującego imprezę artystyczną lub rozrywkową, siedzibę i adres do korespondencji,

- rodzaj i charakter imprezy,

- miejsce, datę, godzinę rozpoczęcia, planowany czas trwania, przewidywaną liczbę uczestników,

- określenie planowanych środków służących zapewnieniu bezpieczeństwa uczestników.

2. Zaświadczenie o dopuszczeniu do użytku pomieszczeń, obiektów lub miejsc, w których odbywają się imprezy artystyczne i rozrywkowe, a także urządzeń technicznych używanych przy ich organizowaniu lub w trakcie ich odbywania.

3. uzgodnienie w zakresie warunków umieszczania informacji o organizowanej imprezie na terenie miasta

III. TERMINY ZAŁATWIENIA SPRAWY

  • Zawiadomienie o imprezie powinno być złożone nie później niż 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia.
  • Decyzję o zakazie odbycia imprezy powinna być doręczona podmiotowi, który ją organizuje w terminie 14 dni od dnia złożenia zawiadomienia, nie później jednak niż 10 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.

IV. OPŁATY

Zwolnione z opłat.

V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA

Straż Miejska – Tomasz Smuczyński

Wniosek należy złożyć w BOM Urzędu Miasta

VI. TRYB ODWOŁAWCZY

Odwołanie wnosi się w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem organu wydającego.

Odwołanie od decyzji podlega rozpoznaniu w terminie 7 dni od dnia wniesienia odwołania. Niewydanie decyzji w tym terminie oznacza zgodę na odbycie imprezy.

Metryka

sporządzono
2020-03-27 przez Recław Krzysztof
udostępniono
2020-03-27 00:00 przez Recław Krzysztof
zmodyfikowano
2020-03-27 10:19 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
250
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.