Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Miejska Kościerzyna
Menu góra
Strona startowa Gmina Miejska Kościerzyna Urząd Miasta Kościerzyna Komórki organizacyjne Wydział Finansowy Procedury Wydziału i wnioski do pobrania
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Wnioski w sprawach ulg (umorzeń, odroczeń, rat) - podatek od nieruchomości, rolny, leśny - dotyczy osób prawnych - Procedury Wydziału i wnioski do pobrania, menu 115, artykuł 107 - BIP - Gmina Miejska Kościerzyna”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Procedury Wydziału i wnioski do pobrania

Wnioski w sprawach ulg (umorzeń, odroczeń, rat) - podatek od nieruchomości, rolny, leśny - dotyczy osób prawnych

KARTA INFORMACYJNA - WF VII
Wydział Finansowy
ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna
www.koscierzyna.gda.pl
tel. 058 680 23 00
fax. 058 680 23 20
e-mail: urzad@koscierzyna.gda.pl

WNIOSKI W SPRAWACH ULG (UMORZEŃ, ODROCZEŃ, RAT) - PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNY, LEŚNY  - DOTYCZY OSÓB PRAWNYCH

I PODSTAWA PRAWNA:
art. 67a § 1 i 2  ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r.- Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U z 2018r poz. 800 ze zm.) art. 1-5 ustawy z dn. 30.04.2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (t. j..Dz. U..z 2018r. poz. 362 ze zm.) oraz art. 3 ust. 2 rozporządzenia Komisji (UE) Nr 1407/2013 z dnia 18.12.2013r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu UE do pomocy de minimis (Dz. U. UEL z 2013r. Nr 352, s.5).

II. WYMAGANE DOKUMENTY:

2. Załączniki:

  • informacja o udzielonej pomocy publicznej dla podatnika – przedsiębiorcy w okresie ostatnich 3 lat
  • sprawozdania finansowe (bilans wraz z rachunkiem zysku i strat – za okres ostatnich 3 lat)
  • specyfikacja zobowiązań i należności
  • kopie deklaracji podatkowych opatrzone datownikiem Urzędu Skarbowego
  • kopie ewentualnych decyzji o spłacie zobowiązań publiczno - prawnych (US, ZUS)
  • kopie ewentualnych umów o spłacie zaciągniętego kredytu bankowego
  • w przypadku toczących się postępowań układowych, kopia postanowienia o otwarciu postępowania układowego oraz kopia zgłoszonych wierzytelności
  • kopia ewentualnych programów naprawczych
  • inne: na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzenia postępowania podatkowego

III. OPŁATY:
Opata skarbowa:

  • za wydanie decyzji o odroczeniu podatku lub rozłożeniu na raty 10 zł.
    - wolne od opłaty skarbowej są wnioski o umorzenie podatku.

IV. TERMIN ODPOWIEDZI:

Do miesiąca - od dnia wszczęcia postępowania

V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Finansowy.

  1. Składanie dokumentów – Biuro Obsługi Mieszkańca - na parterze Urzędu Miasta.
  2. Załatwienie sprawy: Jolanta Krut -Borkowska pokój nr 32 tel. 58/680-23-15 lub 58/680-23-00

VI. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego* za pośrednictwem organu, który
 wydał decyzję (odwołanie składa się w  sekretariacie Urzędu Miasta).Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

VII. UWAGI:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Miasta

Metryka

sporządzono
2020-03-26 przez Recław Krzysztof
udostępniono
2020-03-26 00:00 przez Recław Krzysztof
zmodyfikowano
2020-03-26 15:20 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
250
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.