Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Miejska Kościerzyna
Menu góra
Strona startowa Gmina Miejska Kościerzyna Urząd Miasta Kościerzyna Komórki organizacyjne Wydział Finansowy Procedury Wydziału i wnioski do pobrania
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zgłoszenie przedmiotu opodatkowania oraz zmiany - podatek od środków transportowych - Procedury Wydziału i wnioski do pobrania, menu 115, artykuł 103 - BIP - Gmina Miejska Kościerzyna”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Procedury Wydziału i wnioski do pobrania

Zgłoszenie przedmiotu opodatkowania oraz zmiany - podatek od środków transportowych

KARTA INFORMACYJNA - WF II
Wydział Finansowy
ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna
www.koscierzyna.gda.pl
tel. 058 680 23 00
fax. 058 680 23 20
e-mail: urzad@koscierzyna.gda.pl

ZGŁOSZENIE PRZEDMIOTU OPODATKOWANIA ORAZ ZMIANY -  PODATEK OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH

I PODSTAWA PRAWNA:
art. 9 ustawy z dnia 12.01.1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (t. j. Dz. U. z 2018r. poz.1445 ze zm.), art. 21 § 2 ustawy z dn. 29.08.1997r.  - Ordynacja podatkowa
( t. j. Dz. U. z 2018  poz. 800 ze zm.).

II. WYMAGANE DOKUMENTY:

Wypełniony formularz: 

III. OPŁATY:

Opłata skarbowa:

  • zwolnione 

IV. TERMIN ODPOWIEDZI:
Do miesiąca

V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Finansowy.

  1. Składanie dokumentów – Biuro Obsługi Mieszkańca - na parterze Urzędu Miasta.
  2. Załatwienie sprawy: Jolanta Krut - Borowska pokój nr 32 tel. 58/680-23-15 lub58/ 680-23-00

VI. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

VII. UWAGI

  1. W przypadku niezałatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy – Ordynacja podatkowa).
  2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w wydziale prowadzącym sprawę.

Metryka

sporządzono
2020-03-26 przez Recław Krzysztof
udostępniono
2020-03-26 00:00 przez Recław Krzysztof
zmodyfikowano
2020-03-26 14:41 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
831
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.