Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Miejska Kościerzyna
Menu góra
Strona startowa Gmina Miejska Kościerzyna Urząd Miasta Kościerzyna Sekretarz
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Sekretarz, bieżące, menu 48 - BIP - Gmina Miejska Kościerzyna”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Sekretarz

Sekretarz

Sekretarz Miasta:

Sławomir Szkobel

 

Kontakt

Telefon +48 58 680 23 44
Fax +48 58 680 23 20
e-mail s.szkobel@koscierzyna.gda.pl

Godziny przyjęć interesantów

W godzinach od 730 do 1530 w budynku Urzędu Miasta, I piętro, pokój nr 12

Kompetencje

Zadania Sekretarza Miasta:

  1. Sekretarz zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu oraz organizuje jego pracę.
  2. Sekretarz nadzoruje pracę Wydziału Organizacyjnego oraz Biura Urzędu.
  3. Burmistrz powierza Sekretarzowi prowadzenie spraw gminnych w swoim imieniu na podstawie odrębnego zarządzenia.
  4. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
    1. współpraca z Przewodniczącym Rady Miasta oraz Przewodniczącymi Komisji stałych i doraźnych Rady Miasta,
    2. ocena pracy bezpośrednio podległych pracowników,
    3. organizacja narad z Naczelnikami Wydziałów i Kierownikami jednostek organizacyjnych, podczas których omawiane są bieżące sprawy Urzędu,
    4. organizacja spotkań Kolegium Burmistrza na zasadach określonych w Zarządzeniu Burmistrza,
    5. nadzór w zakresie przestrzegania zasad instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, jak również kodeksu postępowania administracyjnego oraz innych obowiązujących przepisów prawa,
    6. sprawowanie stałego nadzoru nad organizacją pracy oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadry Urzędu,
    7. zatwierdzanie planów informatyzacji poszczególnych stanowisk pracy oraz ich wyposażenia w sprzęt komputerowy i narzędzia programowe,
    8. sprawowanie nadzoru w sprawach z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie,
    9. nadzór i organizacja pracy Biura Urzędu,
    10. nadzór i koordynacja spraw związanych z wyborami i spisami,
    11. przedstawianie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
    12. organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem kontroli zarządczej w Urzędzie,
    13. koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków związanych z pracą Urzędu,
    14. wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej na podstawie upoważnień udzielanych przez Burmistrza,
    15. nadzór nad prowadzeniem Rejestru Komunalnego Instytucji Kultury,
    16. nadzór nad dokumentacją spółek prawa handlowego, w których Gmina posiada udziały oraz obsługą korespondencji pomiędzy Burmistrzem a spółkami,
    17. opracowanie projektu zmian Regulaminu Organizacyjnego Urzędu.

Oświadczenia majątkowe Sekretarza Miasta

Metryka

sporządzono
2020-02-22 przez Recław Krzysztof
udostępniono
2020-02-22 00:00 przez Szkobel Sławomir
zmodyfikowano
2020-09-18 10:34 przez Szkobel Sławomir
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
2112
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.