Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Miejska Kościerzyna
Menu góra
Strona startowa Gmina Miejska Kościerzyna Urząd Miasta Kościerzyna Sekretarz
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Sekretarz, menu 48 - BIP - Gmina Miejska Kościerzyna”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Sekretarz

Sekretarz

Sekretarz Miasta:

Sławomir Szkobel

 

Kontakt

Telefon +48 58 680 23 44
Fax +48 58 680 23 20
e-mail s.szkobel@koscierzyna.gda.pl

Godziny przyjęć interesantów

W godzinach od 730 do 1530 w budynku Urzędu Miasta, I piętro, pokój nr 12

Kompetencje

Zadania Sekretarza Miasta:

  1. Sekretarz zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu oraz organizuje jego pracę.
  2. Sekretarz nadzoruje pracę Wydziału Organizacyjnego oraz Biura Urzędu.
  3. Burmistrz powierza Sekretarzowi prowadzenie spraw gminnych w swoim imieniu na podstawie odrębnego zarządzenia.
  4. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
    1. współpraca z Przewodniczącym Rady Miasta oraz Przewodniczącymi Komisji stałych i doraźnych Rady Miasta,
    2. ocena pracy bezpośrednio podległych pracowników,
    3. organizacja narad z Naczelnikami Wydziałów i Kierownikami jednostek organizacyjnych, podczas których omawiane są bieżące sprawy Urzędu,
    4. organizacja spotkań Kolegium Burmistrza na zasadach określonych w Zarządzeniu Burmistrza,
    5. nadzór w zakresie przestrzegania zasad instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, jak również kodeksu postępowania administracyjnego oraz innych obowiązujących przepisów prawa,
    6. sprawowanie stałego nadzoru nad organizacją pracy oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadry Urzędu,
    7. zatwierdzanie planów informatyzacji poszczególnych stanowisk pracy oraz ich wyposażenia w sprzęt komputerowy i narzędzia programowe,
    8. sprawowanie nadzoru w sprawach z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie,
    9. nadzór i organizacja pracy Biura Urzędu,
    10. nadzór i koordynacja spraw związanych z wyborami i spisami,
    11. przedstawianie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
    12. organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem kontroli zarządczej w Urzędzie,
    13. koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków związanych z pracą Urzędu,
    14. wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej na podstawie upoważnień udzielanych przez Burmistrza,
    15. nadzór nad prowadzeniem Rejestru Komunalnego Instytucji Kultury,
    16. nadzór nad dokumentacją spółek prawa handlowego, w których Gmina posiada udziały oraz obsługą korespondencji pomiędzy Burmistrzem a spółkami,
    17. opracowanie projektu zmian Regulaminu Organizacyjnego Urzędu.

Oświadczenia majątkowe Sekretarza Miasta

Metryka

sporządzono
2020-02-22 przez Recław Krzysztof
udostępniono
2020-02-22 00:00 przez Szkobel Sławomir
zmodyfikowano
2020-09-18 10:34 przez Szkobel Sławomir
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
2146
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.